poniedziałek, 17 listopada 2014

.

Jako, że dawno mnie tu nie było, przepraszam za nieobecność. Niestety, życie licealistki lekkie nie jest, brakuje czasu na wszystko. Dziś mam dla was kilka moich przemyśleń, zapraszam do lektury ;)



A co, jeśli Ty nigdy nie bawiłeś się czyimiś uczuciami, a Twoimi ktoś ciągle się bawi? Jest na to jakaś zasada, reguła, czy coś? Jak to jest, że Ty się starasz, robisz wszystko, by było jak najlepiej, a na końcu i tak obrywasz i cierpisz? Bo nie rozumiem tego. Czasem mam wrażenie, że tym dobrym obrywa się za to, że są uczciwi wobec innych i nie krzywdzą. Chciałabym w końcu spotkać w swoim życiu kogoś, kto uszanuje mnie, moje uczucia i to, co robię. Kogoś takiego, kto nie będzie próbował mnie zmienić. Pytanie, czy jest na tym świecie ktoś taki?....



Te dwa słowa sprawiają wiele kłopotu. Czasem mogą zniszczyć coś, co budowało się przez długi czas, ale mogą też przyczynić się do powstania czegoś bardzo pięknego. Raz zawstydzają, raz uszczęśliwiają, niekiedy nawet dobijają. "Kocham Cię" ma niewyobrażalną siłę. Boimy się wypowiadać te słowa, bo pokazują one coś, co obnaża nas emocjonalnie przed drugą osobą. Boimy się także braku zrozumienia ze strony osoby, do której kierujemy te słowa. Jednak warto się przełamać i powiedzieć je swojemu wybrankowi/swojej wybrance, bo zawsze jest jakaś szansa, że druga osoba odwzajemnia nasze uczucie.



Deszcz jest czymś w rodzaju oczyszczenia. Gdy pada, razem ze łzami wyrzucam z siebie wszystko, co mnie boli, gryzie i dobija. Każdy potrzebuje od czasu do czasu popłakać, wyładować emocje, żeby przez następne dni stawiać czoła nowym wyzwaniom i troskom.


Na koniec jeszcze piosenka.


Trzymajcie się ciepło kochani <3 Życzę wszystkim uśmiechu, mnóstwa ciepełka i kogoś, kto Was mocno i szczerze przytuli. Mi ostatnio tego brakuje.

2 komentarze:

  1. Kocham te Twoje głębokie ale proste do zrozumienia przemyślenia. Masz coś takiego w lekkości pisania czego Ci pozazdroszczę. Wiesz, że zawsze będę trzymał za Ciebie kciuki i mam nadzieję, że kiedyś będę trzymał w rączkach Twój tomik z wierszami, bądź książkę oczywiście z autografem <3 Kocham Cię Przyjaciółko. Trzymaj się i Keep Writing <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, jaki Ty kochany jesteś <3 Aż mi się łzy w oczach zakręciły i w końcu szczerze się uśmiechnęłam :) Dziękuję za miłe słówka ;) Też Cię kocham, oby wena dopisywała :*

      Usuń